Wednesday, October 12, 2011

Perkembangan Banjir di Thailand

Alhamdulillah..

Terima kasih atas bantuan sahabat-sahabat. Sejak semalam entry di bawah disiarkan sekali lagi, ramai turut membantu. Saya sangat terharu dan bersyukur atas jasa baik sahabat-sahabat. Alhamdulillah.














Setakat ini saya masih mengumpul duit untuk mereka. Insya Allah sampai satu tahap saya akan hantar ke sana. Mungkin melalui mak saya (kalau beliau datang untuk majlis konvo saya pada minggu depan) atau saya hantar saja melalui Western Union, Insya Allah.

Ada sahabat yang ingin tolong dengan buat kutipan di universiti masing-masing.

Tidak lupa juga pada sahabat FB saya yang tolong sebarkan entry di bawah.

Juga sahabat-sahabat dari Sarawak, dari merata-rata tempat, dari yang saya tak kenal pun.. Terus bagi semangat untuk buat kerja amal ini.

Juga sahabat yang kerja di Hadyai. Tolong buat kutipan sehingga minta saya tuliskan entry dalam bahasa Inggeris untuk mereka-mereka yang tak faham BM.

Dan juga sahabat-sahabat ofis saya.

Juga team Majalah Fardu Ain. Sangat hargai sokongan kalian.

Ada seorang "inbox" pada saya, sangat tersentuh dan seperti dah "cop" dalam hati. Kata beliau, "Tolong jangan berhenti buat kerja mulia ini."

Terima kasih kepada beliau. Insya Allah, selagi saya masih hidup akan saya teruskan. Begitu juga dengan sahabat-sahabat lain. Sekiranya dapat peluang, janganlah sia-siakan peluang ini.

Ayah dan Mak pesan, kerja ini adalah Fisabilillah. Jangan ambil sesen pun dari duit derma.

Semoga Allah berkati sahabat-sahabat sekalian.


Sedikit gambar aktiviti di sana. Insya Allah akan diuploadkan dari masa ke semasa. 

I wish that I will be there.. to help them =(

Update untuk jumlah kutipan boleh tengok dari masa ke semasa tepi blog saya sebelah kanan atas.



Kepada sesiapa yang ingin derma, derma ikhlas boleh hulurkan ke no account saya:

Name on account: Tasmeen Sayorwan (Tasmeen sbb masa daftar nama dulu salah tulis)

Bank Account: Maybank

Account no: 1623 5731 5607

Minta sahabat-sahabat yang tolong derma info kat saya melalui:
1. SMS 013 332 4398 atau
2. Facebook: Tasneem Sayorwan atau
3. Email: na_neem@live.com atau
4. Komen saja kat blog ini.

Terima kasih sahabat.

Teruskan berdoa. 

0 comments: